Oval keurmerk

Cliënten geven Regenius cijfer om trots op te zijn
Bij Regenius werken wij dagelijks aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Op frequente basis doen we daar onderzoek naar. Zo vragen wij elke cliënt na afronding van een begeleidingstraject mee te werken aan een tevredenheidsonderzoek. Het resultaat over de periode 2019 tot en met 2022 mag er zijn: Regenius scoorde gemiddeld een 8 onder onze cliënten, maar ook bij onze opdrachtgevers. We zijn blij met dit resultaat!

Oval certificering
Sinds 2015 is Regenius in bezit van het Oval keurmerk; dit keurmerk staat voor een professioneel hoogwaardige manier van werken, goede kwaliteit van dienstverlening, transparante afspraken en resultaatgericht werken.

Om aan de hoge standaard van het Oval keurmerk te blijven voldoen, audit certificeringsinstelling DNV-GL ons. Zo wordt onder andere onze primaire processen, medewerkers, tevredenheid en kwaliteit van geleverde diensten onder de loep genomen.

Wat doen we met de uitkomsten audit?
Aanbevelingen uit de audit gebruiken wij om de kwaliteit van onze dienstverlening op details te verbeteren. Naar aanleiding van de enquêtes onder onze cliënten worden onze jobcircles momenteel geëvalueerd en verbeterd en is in de afgelopen jaren meer ingezet op het vinden van stageplaatsen voor onze cliënten. Deze zijn onder andere gevonden bij productiebedrijven en vervoersbedrijven, maar ook op individueel niveau wordt er gezocht naar mogelijkheden voor onze cliënten.

De komende jaren willen wij ons dienstenpallet gaan uitbreiden en ons nog verder professionaliseren naar een bedrijf wat zich richt op een duurzame loopbaanontwikkeling en welbevinden van onze cliënten d.m.v. onder andere trainingen, workshops, assessments en individuele coaching.

Vorige
Vorige

10 jaar samenwerking Humanitas Rotterdam

Volgende
Volgende

Outplacement werkt!